وي با اشاره به مناظر‌ه‌هاي انجام شده در شب هاي اخير بين کانديداهاي رياست جمهوري افزود: در اين مناظره‌ها هيچ لرزشي در سخنان رييس جمهور ديده نمي شد و با صلابت صحبت مي کرد، چون فردي بدون تشريفات و ساده زيست است.
معلم اخلاق دولت نهم با اشاره به خصايص احمدي نژاد تصريح کرد: غذاي رييس جمهور بسيار ساده تر از ديگران است به شکلي که نهار خود را از منزل مي آورد و غذاي رياست جمهوري را نمي خورد که نشان دهنده بي تکلفي وي است و اين خيلي براي يک نامزد رياست جمهوري خوب است.
وي با تاکيد بر اينکه در نظام جمهوري اسلامي و در بين ديگر نامزدهاي رياست جمهوري، وي با همه فرق دارد، افزود: احمدي نژاد فردي است که پول ندارد تا خرج کند و فردي از جنس مردم است زماني که در ميان مردم مي رود خستگي خود را در مي کند.
آقا تهراني با انتقاد از کساني که وقتي مي بينند وي به روستايي رفته احساس حقارت مي کنند، گفت: از افتخارات رييس جمهور مردمي سفر به روستاها و حل مشکلات مردم است البته اين طرز تفکر معصيت نيست و اين افراد جهنمي نيستند، اما بزرگي به اشرافي گري نيست بلکه به تواضع و تقواي بيشتر است.
وي با اشاره به اينکه در اين دوره از انتخابات بايد تقوا را رعايت کرد، تاکيد کرد: شخص در اين انتخابات مهم نيست بلکه شخصيت مهم است.
نماينده مردم تهران با تاکيد بر اينکه بعضي ها دو ماه است که سخنراني مي کنند اما يک کلمه نمي گويند که چه برنامه اي دارند، افزود: چون رييس جمهور انساني پاک است "دور و اطرافي هاي" وي نيز پاک هستند و اگر احمدي نژاد راي آورد تمام دارايي هايش را روي سايت ها قرار مي دهد و حتي بايد بگويم خانه من که طلبه هستم از او بهتر است.
وي با اشاره به اينکه رييس جمهور کم خرج پرتلاش بهتر از پرخرج کم تلاش است، اظهار داشت: کانديدايي که به احزاب مختلف قول مي دهد، در آينده بايد محبت هاي آنها را جبران کند ولي احمدي نژاد به هيچ کس قول نداده است.
آقا تهراني عزت کشور در چهار سال اخير را نسبت به قبل از اين دولت قابل مقايسه ندانست و افزود: اوباما خوب حرف مي زند اما در عمل کاري نمي کند، بايد در رفتار خود تجديد نظر کند تا بتوان باب مذاکره را گشود.
وي با تاکيد بر اينکه بايد به اصلح راي داد، ادامه داد: بايد کسي را انتخاب کرد تا با رهبري که نايب ولي عصر(عج) است هر روز درگيري نداشته باشد و مطيع اوامر وي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا